Network Marketingul secolului XXI

Network Marketingul secolului XXI

Voi prezenta, pe scurt, viziunea și filosofia noastră din cadrul proiectului NetWin, asupra sistemului de afaceri NETWORK MARKETING.  Este viziunea noastră originală, așa cum îl practicăm noi în NetWin și pe care am construit întreg proiectul. Asta ne face diferiți. Alte sisteme pot diferi esențial de ce facem noi, exact pentru că se întemeiază pe alte filosofii. Nu voi aborda aici nici istoria sistemului, nici modelele și metodele de lucru, acestea putând fi accesate urmărind o prezentare a proiectului. Pentru o prezentare online, contactați-mă pe email.

Pornim de la ideea că Măreția Omului stă în dialectica muncii și a vorbirii; a spune și a face, a semnifica și a acționa sunt prea întrepătrunse pentru ca o opoziție durabila și profundă să poată fi instituită între teorie și practică. Susținem necesitatea teoriei care să fundamenteze și să explice, dar însoțită de o practică eficientă care să dea valoare teoriei.

De multe ori, lucrurile și oportunitățile cele mai valoroase se află chiar sub ochii noștri, dar nu le vedem. E nevoie de o anumită doză de detașare și educație ca să poți vedea valoare exact acolo unde ești condiționat să nu vezi nicio valoare, sau să vezi o valoare mică. Proiectul NetWin este un program unde îți vei putea schimba percepțiile despre prosperitate și, odată cu ele, îți vei schimba în bine calitatea vieții pentru tine și pentru familia ta. Învățăm și să nu confundăm bunăstarea cu banii.  In NetWin am fost ghidați din prima clipă de un, poate, anacronic ideal al purității, născut în răspăr cu lumea din care suntem și deja desuet în raport cu lumea în care intrăm. Visăm la o etică a muncii într-un mediu în care nu puțini pregătesc “tunuri” și suntem îndrăgostiți de legalitate într-o țară roasă de corupție.

Misiunea noastră este să ajutăm oamenii să aibă mentalitatea congruentă cu ceea ce își doresc, dar sa le oferim și soluții practice pentru aceasta. Pornim și de la ideea că puterea câștigului financiar este cu atât mai mare cu cât investițiile în propria educație și în aptitudini devin tot mai mari. Educația reprezintă cel mai valoros activ pe care cineva îl poate deține vreodată. Câștigul financiar va deveni mai mare pe măsură ce investești în educație și autoeducație, formare și dezvoltare personală și profesională. Sper că actuala conjunctură îi va face pe mulți să înțeleagă forța virală a NETWORK MARKETING-ului și necesitatea Empatiei și Generozității.

Oamenii nu pot avea un scop mai înalt decât să înnobileze viața, să creeze, măcar în jurul său, o lume mai bună. O lume pașnică, în care să domnească decența, rațiunea, bunăvoința, armonia și cinstea, condusă de înțelepciune și pricepere. Asta poate părea o utopie, dar fiecare dintre noi are puterea să producă o schimbare în bine. Nu o spun ca pe un clișeu, ci chiar avem puterea de a face asta, poate nu chiar o schimbare din temelii, dar chiar și un pas mic contează. Si asta pentru că fiecare dintre noi are înăuntrul său cel mai puternic instrument al schimbării cunoscut nouă, oamenilor, “Ideea.”

Chiar și o singură idee poate crea un curent de opinie, care se poate transforma într-o mișcare, care poate să ne rescrie viitorul, atât individual cât și comunitar.

Dar o idee este lipsită de puteri dacă rămâne înăuntrul tău. Dacă nu ajunge niciodată la suprafață astfel încât și alții să o cunoască, să o înțeleagă, să o accepte, va muri odată cu tine. Probabil mulți dintre noi au încercat vreodată să transmită o idee și n-a fost acceptată, a fost respinsă, și poate, o altă idee, mediocră, a fost aprobată și acceptată în locul ei. Poate că diferența dintre cele două a fost modul în care au fost comunicate.

Sau poate nu a fost împărtășită la suficient de multe persoane astfel încât să se găsească câteva care să rezoneze la idee asemănător cu tine. Armonia pe care o creează această rezonanță devine o forță care va propulsa ideea ta, dacă cei care rezonează devin la rândul lor un centru de rezonanță, asemănător principiului lui Huygens, și așa mai departe. Astfel, apare multiplicarea, care poate duce la viralizarea  transmiterii ideii tale. Si astfel, atunci când comunici o idee într-un fel în care rezonează, ea va putea provoca schimbarea pe care o dorești și o susții.

Desigur că a schimba ceva, oricât de mic, nu este ușor. Nu se va întâmpla doar cu o persoană și poate nu cu o singură idee. Acea idee trebuie să fie făcută cunoscută și recunoscută, sau nu va avea efect. Deci trebuie să iasă la suprafață ca să fie văzută și acceptată de lume. Iar modul în care ideile sunt transmise cel mai eficient, e prin povești și imagini, până când ideea declanșează o mișcare. Asta nu o poate realiza nimeni singur, are nevoie de o rețea, de o echipă, de o comunitate.

Acestea sunt principiile dinamice pe care se bazează Network Marketingul Digitalizat așa cum îl practicăm noi.

Privit cu un ochi de artist, NETWORK MARKETING este ca un concert de culori, un covor de nuanțe minunat potrivite, dând o impresie de noblețe, eleganță și liniște, în ciuda policromiei sale. Mulți oameni nu sunt în stare să vadă asta, dar mulți văd în el o încercare îndrăzneață, ne standard, de a se elibera de egoism, de singurătate, de obsedantul EU, EU, EU și transcenderea la NOI, NOI, NOI.  Este o punte de trecere de la cultura lui EU la cultura lui NOI.

O cunoaștere profundă a NETWORK MARKETINGULUI digitalizat, așa cum îl practicăm noi în NetWin, vă va dezvălui izvoarele puterii sale: simplitatea, accesibilitatea și forța principiilor sale de bază.

Ori de cate ori au fost invocate argumente sceptice sau fideiste, adică  acordând prioritate absolută convingerilor în fața rațiunii, în vederea subminării încrederii în forța NETWORK MARKETINGULUI, înțelegerea sa prin efort rațional l-a ridicat, de fiecare dată, pe un nou nivel de înțelegere. Modul de abordare din NETWORK MARKETINGUL primilor cincizeci de ani poate fi considerat destul de eficient, dar și destul de apropiat de ignoranță.

Dacă NETWORK MARKETINGUL digitalizat, care este și știință și artă îl privim dinspre artă, el devine parte integrantă a ceea ce ne definește umanitatea și propria noastră legătură cu lumea va fi puternic întărită. Privindu-l dinspre știință, poate deveni firul care ne țese pe toți în materia realității.

Ca orice tehnică complexă, NETWORK MARKETINGUL digitalizat, nu se poate învăța numai din cârti, cu atât mai puțin din reviste, din folclor, sau din auzite. Am însă încredere în conceptele care stau la baza proiectului NetWin și sunt sigur că aplicarea lor va duce la rezultate remarcabile. Opțiunea pentru NetWin depinde însă nu numai de meritele lui intrinseci, ci și de factori exteriori: ideologie, credință, paradigmă, condiții sociale, forțe economice, cultură etc. Implicarea in proiectul nostru NetWin, nu este o profesie, ci o poziție în lume, o forma de atitudine și un mod de a trăi.

In NetWin, ne conformăm lui Aristotel și avem trei mari preocupări:

  1. Teoretice, dedicate cunoașterii domeniului;
  2. Practice, dedicate acțiunii concrete;
  3. Productive, destinate producerii de rezultate atât utile cât și frumoase.

Modul în care funcționează NETWORK MARKETING-ul este foarte simplu și îl putem vedea folosit pretutindeni in jurul nostru de către Mama Natură. In proiectul NetWin urmărim obținerea de armonie, echilibru și unitate. Pentru că acestea ne pot aduce energie, vitalitate și spirit, care se constituie ca forțe fundamentale de creștere. Având toate acestea la îndemână, ne putem urma calea și metoda pentru realizarea unui mod de viată armonios, echilibrat și în unitate.

Nu vă sfiiți să împărtăşiţi experienţele voastre cu noi, avem mereu de învăţat câte ceva.  In proiectul nostru NetWin, ținem cont de toate acestea, avem recompense foarte bine gândite pentru a recompensa corect, în funcție de performanță, dar punem valorile, principiile și oamenii pe primul loc. Si astfel, poate fi o cale spre bunăstare.

Dacă aveți vreo sugestie,  sau doar vreți să vorbim, aștept comentarii sau mesaje. Chiar m-aș bucura să știu că cineva a urmărit postarea și a înțeles mesajul … sau, și mai bine, că am putut fi de folos.

Mult succes și să auzim numai de bine. Dacă v-a plăcut nu uitați să distribuiți. Pentru a fi la curent cu noutățile nu uitați să vă abonați…

Pentru corespondență  folosiți:   arnetbizww@gmail.com

Lucrul de oriunde, o cale spre bunastare si independenta

Lucrul de oriunde, o cale spre bunăstare

Acest articol este doar un prim contact cu ideile ce stau la baza proiectului pe care vi-l propun. Pentru o prezentare completă contactați-mă pe email    arnetbizww@gmail.com 

Lucrul de oriunde, de acasă sau din orice loc unde aveți legătură la internet, a devenit foarte interesant pentru mulți oameni, mai ales din cauza pandemiei. Mulți realizează acum un avantaj important pentru sănătatea lor și a familiilor lor dacă ar putea lucra de acasă și nu ar mai fi zilnic, multe ore, într-o comunitate sau în trafic. E de așteptat o schimbare de paradigmă care să schimbe lucrurile și după terminarea pandemiei.

Pentru puține persoane, în acest moment, asta este o practică uzuală, pentru majoritatea este un mod  cu totul nou de a munci și de a gândi. Este, de asemenea, un mod de a ne aduce contribuția la reducerea amprentei de carbon.

E vremea sa facem tot posibilul pentru a dovedi ca munca de oriunde pe Internet este productiva! Poate bifam și niște consecințe pozitive pentru toată nebunia asta cu virusul chinezesc.

Ia-ți 30 de minute și informează-te despre proiectul NetWin!

In proiectul nostru NetWin, lucrul de oriunde este practica uzuală, toate activitățile se pot face online. Poate ar fi o decizie utilă să vă luați 30 de minute și să urmăriți  o prezentare  completă  a acestui proiect.

De ce este NetWin un proiect interesant?  Pentru că:

  • Ai toate beneficiile unei afaceri tradiționale, dar fără riscuri sau capital investit.
  • Poate fi o soluție financiară interesantă.
  • Ai un program part-time, de doar 6-10 ore pe săptămână, flexibil și multă libertate.
  • Nu ai șefi.
  • Oferim instruire gratuită, programe de dezvoltare personală și profesională
  • Vei putea ajuta mulți oameni să ducă o viață decentă!
  • Activitatea este de comunicare pe internet.

Domeniul proiectului NetWin  este e-Network M@rketing.  e-ul de la e-Network M@rketing are două semnificații.  Prima este că întreaga activitate se poate desfășura pe internet.  A doua vine de la eco, una din preocupările acestui proiect fiind  promovarea unei economii ecologizate, unde principiile ecologice devin și principii fundamentale în dezvoltare.  Este un proiect simplu, accesibil și care vă poate crește bunăstarea. In proiectul  nostru nu contează vârsta, capitalul sau relațiile, ci numai ambiția și calitățile personale. Pentru a obține rezultate, este nevoie de o implicare de doar 6-10 ore pe săptămână, de acasă, pe Internet, fără program fix, în condiții de maximă eficiență, comoditate și siguranță.

Ce activități presupune proiectul? 

  • Să ne schimbăm obiceiurile de a cumpăra. Să cumpărăm de la producători de încredere, care oferă calitate, garanții, produse ecologice, biodegradabile și condițiile cele mai favorabile.
  • Presupune să devenim  consumatori informați, astfel încât fiecare cheltuiala să devină investiție și să ne aducă  venituri suplimentare.
  • Să transmitem și altor persoane această experiență pentru a avea și ele acces la beneficiile respective. Astfel, pornim un proces de formare a unei rețele de consumatori. Acest proces devine o pârghie de multiplicare a timpului, efortului și venitului.                                                                                                                                                                                                                                        

NetWin nu este o schemă de îmbogățire rapidă. Este o metoda modernă, digitalizată, pe care am gândit-o și am folosit-o pentru a construi proiecte solide, cu un efort de doar 6-10 ore pe saptamana, dar care folosită cu inteligență și cu energie, este foarte eficientă.

In discuțiile online care urmează, analizăm pas cu pas toate aceste aspecte, dar și detaliile privind activitățile, produsele și  sistemul de recompense. Pentru o discuție completă contactați-mă pe email 

  arnetbizww@gmail.com

Reflectați, urmăriți o prezentare online și… mult succes!

Schimbând cultura, poți schimba totul. 

https://youtu.be/_zq1Ua2b8Zc

Network Marketing, O noua viziune

O noua viziune asupra Network Marketing

Voi prezenta, pe scurt, viziunea și filosofia noastră din cadrul proiectului NetWin, asupra sistemului de afaceri NETWORK MARKETING.  Este viziunea noastră originală, așa cum îl practicăm noi în NetWin și pe care am construit întreg proiectul. Asta ne face diferiți. Alte sisteme pot diferi esențial de ce facem noi, exact pentru că se întemeiază pe altă filosofie. Nu voi aborda aici nici istoria sistemului, nici modelele și metodele de lucru, acestea putând fi accesate urmărind o prezentare a proiectului. Pentru o prezentare online, contactați-mă pe email.

Misiunea noastră este să ajutăm oamenii să aibă mentalitatea congruentă cu ceea ce își doresc. Pornim de la idea că puterea câștigului financiar este cu atât mai mare cu cât investițiile în propria educație și în aptitudini devin tot mai mari. Educația reprezintă cel mai valoros activ pe care cineva îl poate deține vreodată. Câștigul financiar va deveni mai mare pe măsură ce investești în educație și autoeducație, formare și dezvoltare personală și profesională. Sper că actuala conjunctură îi va face pe mulți să înțeleagă forța NETWORK MARKETING-ului în proiectul NetWin și necesitatea Empatiei și Generozității.

Probabil mulți dintre voi cunosc povestea celor doi vânzători care s-au dus în Africa la începutul anilor 1900.  Au fost trimiși să afle dacă existau oportunități pentru vânzare de pantofi și ambii au scris telegrame. Unul a scris: „Situaţie fără speranţă. Stop. Ei nu poartă pantofi.” Al doilea a scris: „Glorioasă oportunitate! Nu poartă pantofi încă.”

O situaţie similară există în lumea Network Marketing, pentru că există oameni care consideră că Network Marketing e in declin. Iar altii considerăm că încă n-aţi văzut nimic, ca este afacerea secolului XXI, ca am intrat pe a cincea curba S de crestere. Cine are dreptate?! Sa vedem.

Alt lucru pe care vreau să-l fac e să vă spun câteva statistici. Din 100 de oameni, estimarea mea este că probabil 1-2 sunt pur şi simplu pasionati de Network Marketing. Adoră pur și simplu Network Marketing.  Au CD-uri în maşină, merg la conferințe și seminarii. Nu își pot imagina viaţa fără Network Marketing. Acesta e primul grup – unul care pare destul de mic.

Apoi există un alt grup, mai numeros, cam 5-6 persoane. Aceștia nu sunt deranjați de Network Marketing. Folosesc și apreciază produsele. Sunt clienți fideli. Acesta e al doilea grup.

Acum vine al treilea grup. Aceștia nu vor să audă de Network Marketing și nici de produsele care vin pe aceste canale de distribuție. Pur şi simplu nu vor ca Network Marketing să facă parte din viața lor.  Este un grup format tot cam din 5-6 persoane.

Şi mai există un grup foarte mic tot de 1-2%.  Aceștia sunt cei care cred că n-au nici o abilitate legata de marketing sau de lucru cu oamenii, pur și simplu se consideră incapabili în acest domeniu. De fapt, nu poți să nu ai deloc abilități de marketing sau de lucru cu oamenii. Dacă n-ai avea, n-ai putea să cumperi nimic, n-ai putea să te angajezi, n-ai putea să ai o familie… N-ai putea face diferența între roșii și castraveți.  Toată lumea are abilități de marketing și de comunicare.

Dar cel mai numeros grup este cel al neutrilor. Curba de distribuție Gauss nu ne păcălește.

Acum înlocuiți Network Marketing cu Muzica Clasică, Matematica, Fizica, sau cu aproape orice alt domeniu serios. Cum credeți că se distribuie un grup de 100 de persoane? Ei bine, poate că vă surprinde sau nu, distribuția este cam aceiași. Oare de ce? Pentru că operează aceiași factori interni si externi, care țin de psihologie și de paradigma personală și de grup, care țin de cultură, de credință, de educație, de atitudine.

Acum, observați că n-am niciun fel de dubiu că Network Marketing va funcționa și că intrarea pe a cincea curba S de creștere va fi cea cu creșterea cea mai mare. Știți de ce? In primul rând pentru că e una din trăsăturile unui lider de a nu se îndoi nici un moment de capacitatea celor pe care-i conduce de a realiza orice visează. Imaginați-vă dacă Martin Luther King ar fi spus: „Am un vis. Evident, nu sunt sigur că ei vor fi în stare.”

Argumentul principal este însă științific și ține de statistică. Pentru că statistica ne spune că dacă voi lucra corect, eu sau dumneavoastră, cu numere mari, 1-2% vor fi interesați și entuziasmați, 5-6% vor dori produse, tot 5-6% vor fi Gică Contra (îl cunoaște toată lumea, fiecare are câțiva  în jur, sunt cei care știu tot, fără să aibă argumente serioase, dar în care cred cu tărie), câțiva nu se simt în stare și cei mai mulți vor rămâne neutri, adică vor să mai vadă, să mai studieze, să aștepte momentul potrivit.

Să zicem că suntem la prezentarea online a proiectului de Network Marketing. Unii dintre invitați poate vor recunoaște modelul și nu mai asculta restul, pierzând de fapt esența și diferențele cheie, cad în plasa întinsă de ego care le spune “Tu știi, nu mai ai ce afla”. Alții gândesc „Sună bine. Vreau sa aflu mai multe.” Alții gândesc „Nu cred c-ar trebui să mergem în același loc în concediul de anul viitor.”  E amuzant, nu-i aşa? E amuzant cum aceste gânduri se furișează în capul vostru. Şi bineînțeles, dacă prezentarea e lungă și ați avut o zi grea, s-ar putea să ațipiți.

Ce contează însă cu adevărat este că 1-2% vor fi interesați și entuziasmați, 5-6% vor dori produse, tot 5-6% vor fi Gică Contra. Statistica nu te înșală dacă lucrezi corect și cu numere mari.

Intr-o seară, când am prezentat acest proiect, o cunoștință care nu era pe lista mea A, mi-a spus la final că îmi mulțumește că m-am gândit la el, că la început nu a înțeles de ce m-am implicat în așa o activitate, dar acum vrea să se implice și să se informeze cu adevărat.  In acel moment m-am hotărât că Network Marketing e pentru toată lumea, și să mizez pe statistică fără nici o filtrare inițială. Pentru Toată Lumea!

Mulți oameni nu văd lucrurile așa. Ei spun că 1-2% din populație e prea puțin. Dacă am reuși să mărim la 3%, wow, problemele s-ar rezolva și s-ar implica. Şi le zic: „Cum v-ați simți? Cum ați vorbi? Cum v-ar fi? Dacă ați gândi: 3% din populație iubește sau va iubi Network Marketing.

Cum v-aţi simți? Cum aţi vorbi? Cum v-ar fi? Dacă ați gândi că toată lumea iubește Network Marketing – doar că n-au aflat încă. Vedeţi, sunt două lumi total diferite, care depind nu de realitate, ci de unghiul, de poziția din care privim lucrurile.

In Network Marketing, puterea ta depinde pe capacitatea ta de a-i face pe ceilalți puternici. Când am înțeles asta, totul în mine s-a schimbat. Mi-a schimbat total viața.  Asta s-a întâmplat. Am realizat că treaba mea era să trezesc potențialul din alți oameni. Şi bineînțeles, voiam să știu dacă reușesc sau nu. Şi știți cum aflați? Vă uitați în ochii lor. Dacă ochii le strălucesc, știți că aţi reuşit.  Deci dacă ochii strălucesc, ştiţi că reuşiţi. Dacă ochii nu strălucesc, trebuie să vă întrebaţi ceva. Iată întrebarea: Cine sunt eu, dacă ochii nu strălucesc? Putem face asta şi cu copiii noștri. Cine sunt eu dacă ochii copiilor nu strălucesc? E o lume total diferită.

Şi vă spun – e bine să ne întrebăm: cine suntem noi în această lume? Știți – am şi o definiție noua a succesului. Pentru mine, e simplu. Nu e vorba de avere, faimă sau putere. E vorba de câți ochi strălucitori am în jurul meu.

Acum am un ultim gând, care este: chiar are importanță ce spunem – cuvintele care ne ies pe gură. Am învățat asta de la bunica mea, care a avut un frate care spre sfârșitul celui de al doilea război mondial ocupa o funcție importantă. In jurul lui 23 August 1944, erau vremuri tulburi și nesigure, și i-a spus: „De ce ești așa prost, te expui pentru alții?”  Din nefericire, a fost ultimul lucru pe care i l-a zis vreodată pentru că nu l-a mai văzut niciodată. Nu a supraviețuit, a fost împușcat de un glonț rătăcit chiar în ziua de 23 august. Bunica mea a făcut atunci un jurământ “Că nu va spune niciodată nimic, care să nu poată sta, drept ultimul lucru pe care-l rostește.”

Oare putem face asta? Dacă nu, ne înșelăm şi pe noi şi pe ceilalți. Sigur că e greu, dar e o posibilitate spre care putem tinde.

Idei și oportunități sunt multe și le putem discuta. Proiectul nostru NetWin poate fi una dintre cele care sunt bine adaptate la secolul 21 și la acest moment specific.

Dacă ai vreo sugestie sau doar vrei să vorbim, aștept comentarii sau mesaje. Chiar m-aș bucura să știu că cineva a urmărit postarea și a înțeles mesajul … sau, și mai bine, că am putut fi de folos. Mă puteți contacta pe email:  arnetbww@gmail.com

Mult succes și să auzim numai de bine.

 

 

Muzica pentru vremea pandemiei 001

Daca tot stam in casa,  sa ascultam muzica buna.

Michael Tilson Thomas

Music and emotion through time

https://www.youtube.com/watch?v=FD5ZKi-moMU

Evelyn Glennie

How to truly listen

https://www.ted.com/talks/evelyn_glennie_how_to_truly_listen

Tod Machover + Dan Ellsey

Inventing instruments that unlock new music

https://www.ted.com/talks/tod_machover_dan_ellsey_inventing_instruments_that_unlock_new_music

Mark Applebaum

The mad scientist of music

https://www.ted.com/talks/mark_applebaum_the_mad_scientist_of_music

Benjamin Zander

Interpretation Class: Mendelssohn – Violin Concerto Mvts. 1 and 2

https://www.youtube.com/watch?v=rB_G7CkPDes

J. S. Bach – Brandenburg Concertos

https://www.youtube.com/watch?v=NCPM8DEsvmc

Chopin Nocturnes

https://www.youtube.com/watch?v=-gDinVAmtA0

Symphony No. 9 ~ Beethoven

https://www.youtube.com/watch?v=t3217H8JppI

Carl Orff – O Fortuna ~ Carmina Burana

https://www.youtube.com/watch?v=GXFSK0ogeg4

Richard Wagner – Ride of the Valkyries

https://www.youtube.com/watch?v=XRU1AJsXN1g

Mozart – Symphony No. 40 in G minor

https://www.youtube.com/watch?v=JTc1mDieQI8

Vivaldi : The Four Seasons

https://www.youtube.com/watch?v=g1hEszuZ4lo

George Enescu – Rapsodia Română (1978), dirijor Sergiu Celibidache

https://www.youtube.com/watch?v=fwxuMDxT9Dw

Ravel – Bolero. Sergiu Celibidache 1971

https://www.youtube.com/watch?v=gy5Ve3338-E

10 filme de vazut in vremea pandemiei

Am facut o selectie cu 10 filme de exceptie, potrivit gustului meu, poate le-ai vazut si ai dori sa le revezi, poate nu, si atunci chiar merita sa le vezi.

CALAUZA

un film de exceptie pentru pandemie.

L-am vazut prima data la un cinematograf de cartier. Eram patru prieteni, studenti, la casa ne-au spus ca suntem singurii clienti si pentru doar 4 persoane nu ruleaza filmul.  Pana la urma au mai venit 2 persoane si am reusit sa-l vedem.

https://www.youtube.com/watch?v=TGRDYpCmMcM

OSTROV

un alt film de exceptie pentru pandemie. Superbă lecţie spirituală! Absolut superbă şi de folos nu doar creştinilor ci tuturor fiinţelor umane! Cu adevărat, nebănuite sunt căile lui Dumnezeu / căile vieţii! S-a rugat toată viaţa, cu toată fiinţa lui, pentru iertare, dar şi pentru sufletul celui pe care silit fiind, îl împuşcase. Calea sa, calea rugăciunii inimii şi-a smereniei până la ştergerea completă a eului personal, îl călăuzesc în cele din urmă, spre eliberare. Pentru că, numai un mântuit, o fiinţă eliberată de condiţia sa umană, se poate întinde liniştit într-un coşciug, aşteptând clipa morţii… Molipsitoare este iubirea sa pentru Dumnezeu Cel Desăvârşit, iubire care îl aşează în rândul celor “nebuni de iubire”!

https://www.youtube.com/watch?v=GJVntasjWCo

TARUL

este un film rusesc in care credinta infrunta erezia, iubirea infrunta ura, darul discernamantului infrunta inselarea, puterea lumeasca se intalneste cu puterea duhovniceasca, iar fanatismul, tradarea si nebunia creioneaza o lume veche, dar si mai actuala ca oricand.

https://www.youtube.com/watch?v=uoT4Nu5sUnc

VRACIUL

Este o ecranizare a romanului VRACIUL al scriitorului Tadeusz Dolega Mostowicz. Este un film ce se vizionează cu mintea și cu inima, poate pentru că transpune condiția cristică a omului. Lumea, fiecare dintre noi, are nevoie de un vraci, după cum fiecare este un vraci pentru ceilalți, un tămăduitor. Cei care-l vedeți, faceți gălăgie! Cât mai multă lume trebuie să afle de el și să-l vadă.

https://www.youtube.com/watch?v=bJwPszcHbCY

THRIVE

Ar fi extraordinar daca si tu cel care vezi acest film ai distribui mai departe acest link !!! Inca mai putem salva omenirea, mai avem timp !!!

https://www.youtube.com/watch?v=29xca6ZbBqU

Good Will Hunting

Când profesorii descoperă că un băiat care lucra ca și om de serviciu (Matt Damon) este – fără să știe – un geniu al matematicii, unul dintre terapeuți (Robin Williams) îl ajută pe tânăr să se confrunte cu ceea ce îl ține blocat.

Poți viziona filmul pe Netflix sau pe HboGo

The Pursuit of Happyness (În căutarea fericirii)

Când Chris și fiul său sunt evacuați și locuiesc pe străzi, se confruntă cu perioade dificile, iar Chris disperat acceptă un stagiu neplătit la o firmă de brokeraj.

Filmul este inspirat din fapte reale și prezintă povestea reală a lui Chris Gardner, fiind realizat pe baza memoriilor acestuia. Chirs Gardner este om de afaceri american, care a fondat o companie de brokeraj și a vândut-o în 2006.

Îl poți viziona pe Netflix

The Bucket List (Ultimele dorințe)

Doi bărbați bolnavi de cancer în fază finală decid să-și termine viața cu un plan de a experimenta înaintea morții toate dorințele pe care și le doriseră vreodată.

Cu Jack Nicholson și Morgan Freeman în rolurile principale.

Îl poți viziona pe Netflix

Pay it forward (Dă mai departe)

Un băiat își propune să realizeze un proiect la școală cu un plan de a ajuta trei persoane care, la rândul lor, vor ajuta încă trei și tot așa. Planul său capătă dimensiuni la care nu se aștepta.

Filmul poate fi văzut pe Netflix

Forrest Gump

Povestea începe cu o pană căzând la piciorul lui Forrest. Forrest o ia și o pune în geanta sa. Așezat pe o bancă, așteptând autobuzul, Forrest, pe parcursul filmului, își povestește viata care este aidoma penei luate de vânt.

L-am pus pe NET in NETwork Marketing și am creat e-NETwork Marketing, un proiect pe internet, accesibil pentru fiecare! Pentru o prezentare completă contactați-mă pe email  arnetbizww@gmail.com