Network Marketingul secolului XXI

Network Marketingul secolului XXI

Voi prezenta, pe scurt, viziunea și filosofia noastră din cadrul proiectului NetWin, asupra sistemului de afaceri NETWORK MARKETING.  Este viziunea noastră originală, așa cum îl practicăm noi în NetWin și pe care am construit întreg proiectul. Asta ne face diferiți. Alte sisteme pot diferi esențial de ce facem noi, exact pentru că se întemeiază pe alte filosofii. Nu voi aborda aici nici istoria sistemului, nici modelele și metodele de lucru, acestea putând fi accesate urmărind o prezentare a proiectului. Pentru o prezentare online, contactați-mă pe email.

Pornim de la ideea că Măreția Omului stă în dialectica muncii și a vorbirii; a spune și a face, a semnifica și a acționa sunt prea întrepătrunse pentru ca o opoziție durabila și profundă să poată fi instituită între teorie și practică. Susținem necesitatea teoriei care să fundamenteze și să explice, dar însoțită de o practică eficientă care să dea valoare teoriei.

De multe ori, lucrurile și oportunitățile cele mai valoroase se află chiar sub ochii noștri, dar nu le vedem. E nevoie de o anumită doză de detașare și educație ca să poți vedea valoare exact acolo unde ești condiționat să nu vezi nicio valoare, sau să vezi o valoare mică. Proiectul NetWin este un program unde îți vei putea schimba percepțiile despre prosperitate și, odată cu ele, îți vei schimba în bine calitatea vieții pentru tine și pentru familia ta. Învățăm și să nu confundăm bunăstarea cu banii.  In NetWin am fost ghidați din prima clipă de un, poate, anacronic ideal al purității, născut în răspăr cu lumea din care suntem și deja desuet în raport cu lumea în care intrăm. Visăm la o etică a muncii într-un mediu în care nu puțini pregătesc “tunuri” și suntem îndrăgostiți de legalitate într-o țară roasă de corupție.

Misiunea noastră este să ajutăm oamenii să aibă mentalitatea congruentă cu ceea ce își doresc, dar sa le oferim și soluții practice pentru aceasta. Pornim și de la ideea că puterea câștigului financiar este cu atât mai mare cu cât investițiile în propria educație și în aptitudini devin tot mai mari. Educația reprezintă cel mai valoros activ pe care cineva îl poate deține vreodată. Câștigul financiar va deveni mai mare pe măsură ce investești în educație și autoeducație, formare și dezvoltare personală și profesională. Sper că actuala conjunctură îi va face pe mulți să înțeleagă forța virală a NETWORK MARKETING-ului și necesitatea Empatiei și Generozității.

Oamenii nu pot avea un scop mai înalt decât să înnobileze viața, să creeze, măcar în jurul său, o lume mai bună. O lume pașnică, în care să domnească decența, rațiunea, bunăvoința, armonia și cinstea, condusă de înțelepciune și pricepere. Asta poate părea o utopie, dar fiecare dintre noi are puterea să producă o schimbare în bine. Nu o spun ca pe un clișeu, ci chiar avem puterea de a face asta, poate nu chiar o schimbare din temelii, dar chiar și un pas mic contează. Si asta pentru că fiecare dintre noi are înăuntrul său cel mai puternic instrument al schimbării cunoscut nouă, oamenilor, “Ideea.”

Chiar și o singură idee poate crea un curent de opinie, care se poate transforma într-o mișcare, care poate să ne rescrie viitorul, atât individual cât și comunitar.

Dar o idee este lipsită de puteri dacă rămâne înăuntrul tău. Dacă nu ajunge niciodată la suprafață astfel încât și alții să o cunoască, să o înțeleagă, să o accepte, va muri odată cu tine. Probabil mulți dintre noi au încercat vreodată să transmită o idee și n-a fost acceptată, a fost respinsă, și poate, o altă idee, mediocră, a fost aprobată și acceptată în locul ei. Poate că diferența dintre cele două a fost modul în care au fost comunicate.

Sau poate nu a fost împărtășită la suficient de multe persoane astfel încât să se găsească câteva care să rezoneze la idee asemănător cu tine. Armonia pe care o creează această rezonanță devine o forță care va propulsa ideea ta, dacă cei care rezonează devin la rândul lor un centru de rezonanță, asemănător principiului lui Huygens, și așa mai departe. Astfel, apare multiplicarea, care poate duce la viralizarea  transmiterii ideii tale. Si astfel, atunci când comunici o idee într-un fel în care rezonează, ea va putea provoca schimbarea pe care o dorești și o susții.

Desigur că a schimba ceva, oricât de mic, nu este ușor. Nu se va întâmpla doar cu o persoană și poate nu cu o singură idee. Acea idee trebuie să fie făcută cunoscută și recunoscută, sau nu va avea efect. Deci trebuie să iasă la suprafață ca să fie văzută și acceptată de lume. Iar modul în care ideile sunt transmise cel mai eficient, e prin povești și imagini, până când ideea declanșează o mișcare. Asta nu o poate realiza nimeni singur, are nevoie de o rețea, de o echipă, de o comunitate.

Acestea sunt principiile dinamice pe care se bazează Network Marketingul Digitalizat așa cum îl practicăm noi.

Privit cu un ochi de artist, NETWORK MARKETING este ca un concert de culori, un covor de nuanțe minunat potrivite, dând o impresie de noblețe, eleganță și liniște, în ciuda policromiei sale. Mulți oameni nu sunt în stare să vadă asta, dar mulți văd în el o încercare îndrăzneață, ne standard, de a se elibera de egoism, de singurătate, de obsedantul EU, EU, EU și transcenderea la NOI, NOI, NOI.  Este o punte de trecere de la cultura lui EU la cultura lui NOI.

O cunoaștere profundă a NETWORK MARKETINGULUI digitalizat, așa cum îl practicăm noi în NetWin, vă va dezvălui izvoarele puterii sale: simplitatea, accesibilitatea și forța principiilor sale de bază.

Ori de cate ori au fost invocate argumente sceptice sau fideiste, adică  acordând prioritate absolută convingerilor în fața rațiunii, în vederea subminării încrederii în forța NETWORK MARKETINGULUI, înțelegerea sa prin efort rațional l-a ridicat, de fiecare dată, pe un nou nivel de înțelegere. Modul de abordare din NETWORK MARKETINGUL primilor cincizeci de ani poate fi considerat destul de eficient, dar și destul de apropiat de ignoranță.

Dacă NETWORK MARKETINGUL digitalizat, care este și știință și artă îl privim dinspre artă, el devine parte integrantă a ceea ce ne definește umanitatea și propria noastră legătură cu lumea va fi puternic întărită. Privindu-l dinspre știință, poate deveni firul care ne țese pe toți în materia realității.

Ca orice tehnică complexă, NETWORK MARKETINGUL digitalizat, nu se poate învăța numai din cârti, cu atât mai puțin din reviste, din folclor, sau din auzite. Am însă încredere în conceptele care stau la baza proiectului NetWin și sunt sigur că aplicarea lor va duce la rezultate remarcabile. Opțiunea pentru NetWin depinde însă nu numai de meritele lui intrinseci, ci și de factori exteriori: ideologie, credință, paradigmă, condiții sociale, forțe economice, cultură etc. Implicarea in proiectul nostru NetWin, nu este o profesie, ci o poziție în lume, o forma de atitudine și un mod de a trăi.

In NetWin, ne conformăm lui Aristotel și avem trei mari preocupări:

  1. Teoretice, dedicate cunoașterii domeniului;
  2. Practice, dedicate acțiunii concrete;
  3. Productive, destinate producerii de rezultate atât utile cât și frumoase.

Modul în care funcționează NETWORK MARKETING-ul este foarte simplu și îl putem vedea folosit pretutindeni in jurul nostru de către Mama Natură. In proiectul NetWin urmărim obținerea de armonie, echilibru și unitate. Pentru că acestea ne pot aduce energie, vitalitate și spirit, care se constituie ca forțe fundamentale de creștere. Având toate acestea la îndemână, ne putem urma calea și metoda pentru realizarea unui mod de viată armonios, echilibrat și în unitate.

Nu vă sfiiți să împărtăşiţi experienţele voastre cu noi, avem mereu de învăţat câte ceva.  In proiectul nostru NetWin, ținem cont de toate acestea, avem recompense foarte bine gândite pentru a recompensa corect, în funcție de performanță, dar punem valorile, principiile și oamenii pe primul loc. Si astfel, poate fi o cale spre bunăstare.

Dacă aveți vreo sugestie,  sau doar vreți să vorbim, aștept comentarii sau mesaje. Chiar m-aș bucura să știu că cineva a urmărit postarea și a înțeles mesajul … sau, și mai bine, că am putut fi de folos.

Mult succes și să auzim numai de bine. Dacă v-a plăcut nu uitați să distribuiți. Pentru a fi la curent cu noutățile nu uitați să vă abonați…

Pentru corespondență  folosiți:   arnetbizww@gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *