Cultura increderii in Network Marketing

Cultura încrederii in Network Marketing

Această postare este o continuare a precedentei postări, Network Marketingul secolului XXI. Voi continua să prezint, pe scurt, viziunea și filosofia noastră din cadrul proiectului NetWin, asupra sistemului de afaceri NETWORK MARKETING.  Este viziunea noastră originală, așa cum îl practicăm noi în NetWin și pe care am construit întreg proiectul. Asta ne face diferiți.

Pe tot parcursul acestei postari, prin NETWORK MARKETING  vom înțelege  NETWORK MARKETINGUL digitalizat așa cum îl practicăm in NetWin.

NETWORK MARKETINGUL digitalizat îmbină o putere de predicție foarte bună cu o capacitate euristica deosebită, adică servește la descoperirea unor cunoștințe noi. El nu este numai uimitor de exact, dar s-a instituit și ca un soi de teorie cadru pentru alte teorii de creștere.

Cuvintele, frazele și ideile pe care le folosim în NETWORK MARKETING  spun ceva și altora decât partenerilor de proiect NetWin, îngăduind o buna “cuminecare”, adică comunicarea care împărtășește și vindecă, chiar și atunci când sunt folosite cuvinte uzuale. Căci în NETWORK MARKETING, ca și în cultură și artă, este fundamental, nu atât să atingi Universalul și Legea, cât să ridici particularul la rang de Universal și Lege.

NETWORK MARKETING  ilustrează foarte bine procesul fabricării bunăstării care este în același timp un proces de desăvârșire lăuntrică. Nu mai ai timp și, totuși, ești înconjurat de eternitate. Ce paradox.

Tranziția de la NETWORK MARKETINGUL secolului XX la cel modern al secolului XXI nu a fost doar o tranziție de idei și argumente; înseși idealurile s-au schimbat. Ideile alcătuiesc NETWORK MARKETINGUL, idealurile îi trasează obiectivele. La începuturi, în timpul înfloririi sistemelor NETWORK MARKETING, acestea au fost mai curând admirate decât însușite.

In NETWORK MARKETING, care este o îmbinare de știință, filosofie si artă, multe aspecte rămân ascunse privirii celor care nu practică efectiv și sistematic această disciplină, sau a celor care au informații doar din manual sau din folclor. Existența dreaptă în  NETWORK MARKETING presupune conformitate cu ordinea universală și congruența cu propria Natură.

NETWORK MARKETING nu este o doctrină, ci o activitate. Este o filosofie practică. Omul, ca fiinţă dotată cu voinţă, are nevoie să-şi atribuie libertatea.

Omul, în gândirea şi în acţiunea sa este o fiinţă spirituală liberă, dar stă și sub constrângerea unor necesități implacabile, care se impun asemenea unor legi pure ale naturii. NETWORK MARKETING poate fi o cale spre câștigarea libertății.

Încrederea în puterea sistemului NETWORK MARKETING am obținut-o, mai degrabă, dintr-un șir de reflecții, asezonate cu observarea atentă a istoriei modelului dar și a schimbărilor lumii din jurul nostru, cât și luând în considerare argumente de sinteză a sistemelor economice și a componentelor lor interconectate.

Principiul care guvernează sistemul  NETWORK MARKETING este libertatea naturală, care permite fiecărui om să-și urmărească interesele după cum dorește, conform unui plan liberal de egalitate, libertate și echitate.

De aceea, sistemul  NETWORK MARKETING este foarte flexibil, prin aceea că ia în calcul imperfecțiunile naturii umane și este sensibil la realitățile economice, sociale, tehnologice.

Aștept de la  NETWORK MARKETING o anumita obiectivitate care i se potrivește perfect. Obiectivitatea trebuie luată aici în sensul ei epistemologic strict, adică asemănător cu teoria cunoașterii științifice: este obiectiv ceea ce gândirea metodică a elaborat, a așezat în ordine, a înțeles și astfel l-a făcut de înțeles. Felul în care acest sistem se naște si renaște ne-o atestă; renașterea procedează întotdeauna prin rectificarea aranjării oficiale și pragmatice a trecutului. Aceasta rectificare este în același spirit ca și rectificarea pe care o realizează știință în raport cu primul fel de aranjare a aparențelor în cadrul percepției și în ideile care îi sunt acesteia tributare.

Dar mă aștept de la  NETWORK MARKETING și la o anumita calitate a subiectivității sale, care să nu fie o subiectivitate oarecare, ci o subiectivitate corespunzătoare exact obiectivității care se așteaptă de la acest domeniu. Este vorba de o subiectivitate implicată. Prin urmare, presimțim deja că există o subiectivitate bună și una rea, și așteptăm o departajare clară dintre subiectivitatea bună și cea rea prin însăși exercitarea activităților din NetWin.

Traseul care sugerez că ar fi de urmat în NETWORK MARKETING este traseul de la obiectivitate la subiectivitate; de la una la alta într-un demers atât artistic cât și științific.

Menținerea sistemului NETWORK MARKETING  transparent și curat reprezintă o parte a unui pachet mai larg de reguli, care ne permite să ne concentrăm mai bine asupra binelui tuturor partenerilor de proiect.

Sistemul  NETWORK MARKETING dă naștere la un spirit antreprenorial și duce la șanse mai bune în viață nu doar pentru câțiva oameni speciali, ci pentru persoane din masa largă a populaţiei, care sunt capabili acum, în cadrul acestui sistem, să ducă vieți mult mai variate şi mai interesante.

Dacă ar fi să rezum într-un slogan sistemul NETWORK MARKETING, așa cum îl practicăm noi în NetWin, aș spune  LIBERTATE, PROSPERITATE, SECURITATE.

In opera gândirii, casa mereu nouă este susținută de casa mereu veche, care printr-o putere magică, tăinuiește într-însa. Un Sistem e o casă care, imediat ce e construită și mobilată, are nevoie (supusa fiind acțiunii corozive a elementelor) de întreținere, și, la un moment dat nu mai merită să fie restaurată, ci trebuie dărâmată și reclădită din temelii. Indispensabil fracturii schimbării este însuși obiectul fracturii. NETWORK MARKETING-ul digitalizat sublimează principiul dominant din sfera schimbării, ca ideal al ființării în sine a produselor sale.

Doar prin separarea de realitatea empirică, ce îngăduie NETWORK MARKETING-ului să modeleze după necesitați relația întregului cu pârțile, rețeaua poate deveni “Existență la puterea a doua”.

In NETWORK MARKETING linia de demarcație dintre știință și artă n-are cum să fie clară, și aceasta chiar cu prețul eroizării liderului. Aceasta linie are, de altfel, o viață sui generis. Cei care construiesc în cadrul sistemului NETWORK MARKETING nu sunt altceva decât momente de realizare ale spiritului, iar știința și arta sunt expresii spirituale, ele înlesnind înțelegerea vieții deosebite a spiritului.

Dacă efortul construcției din NETWORK MARKETING se opune empiricului prin momentul formei – iar mijlocirea dintre forma și conținut nu poate fi înțeleasă fără disocierea acestora – mijlocirea lor ar trebui, în general, explorată în faptul că forma nu reprezintă decât conținut sedimentat.

O cultură a încrederii este secretul creșterii nivelului de implicare după care tânjesc toate companiile, pentru că încrederea conduce la performanță, inovație, loialitate și, implicit, la creșterea profitului, întru-un mod organic, natural. Cultura încrederii este unul dintre pilonii proiectului NetWin.

Nu este un clișeu, chiar trebuie să ieși din zona de confort pentru a descoperi aspecte, tipare, comportamente, convingeri care te compun ca om și care îți influențează modul în care te raportezi la ceilalți, dar și la tine.

Modul în care funcționează NETWORK MARKETING-ul este foarte simplu și îl putem vedea folosit pretutindeni in jurul nostru de către Mama Natură. In proiectul NetWin urmărim obținerea de armonie, echilibru și unitate. Pentru că acestea ne pot aduce energie, vitalitate și spirit, care se constituie ca forțe fundamentale de creștere. Având acestea la îndemână, ne putem urma calea și metoda pentru realizarea unui mod de viată armonios, echilibrat și în unitate.

Nu vă sfiiți să împărtăşiţi experienţele voastre cu ceilalţi, avem mereu de învăţat câte ceva din aceste povestiri.

In proiectul nostru NetWin, ținem cont de toate acestea, avem recompense foarte bine gândite pentru a recompensa corect, în funcție de performanță, dar punem valorile, principiile și oamenii pe primul loc. Si astfel, poate fi o cale spre acasă.

Pentru un prim contact cu ideile ce stau la baza proiectului puteți accesa linkul de pe ecran

https://bit.ly/2z2CrC1

Dacă ai vreo sugestie,  sau doar vrei să vorbim, aștept comentarii sau mesaje. Chiar m-aș bucura să știu că cineva a urmărit postarea și a înțeles mesajul … sau, și mai bine, că am putut fi de folos.

Mult succes și să auzim numai de bine. Dacă ți-a plăcut nu uita să distribui. Pentru a fi la curent cu noutățile nu uita să te abonezi…

Mergeți și pe  https://bww.ro/armeanu/

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *