Dialectica sistemului NETWORK MARKETING

Dialectica sistemului NETWORK MARKETING

Această postare este o continuare a precedentei postări  “Opțiunea pentru Network Marketing”.  Voi continua să prezint, desigur pe scurt, viziunea și filosofia noastră din cadrul proiectului NetWin, asupra sistemului de afaceri NETWORK MARKETING.  Este viziunea noastră originală  pe care am construit întreg proiectul. Asta ne face diferiți.

Pe tot parcursul acestei postari, prin NETWORK MARKETING  vom înțelege  NETWORK MARKETINGUL digitalizat așa cum îl practicăm in NetWin.

Idea de a vedea NETWORK MARKETING  scris în simboluri matematice coincide parțial cu căutarea unui limbaj științific coerent și fără echivoc ; doar acele proprietăți și relații care pot fi cuantificate sunt cu adevărat lipsite de ambiguitate chiar dacă unele par misterioase.

Idealurile NETWORK MARKETING pot apărea ca tot atâtea aspecte complementare ale unuia şi aceluiași ideal de economie, generozitate și coerență.

La începuturi, în timpul înfloririi sistemelor NETWORK MARKETING, acestea au fost mai curând admirate decât însușite. Considerațiile matematice pentru modelarea NETWORK MARKETING sunt însă în cel mai bun caz utile pentru descrierea dinamicii sau a echilibrului în sistem. Schimbarea însă, care este esența în NETWORK MARKETING, poate fi matematizată doar cu preţul echivocității şi al inexactității.

In NETWORK MARKETING, considerațiile matematice se aplică mult mai bine structurii sale decât proceselor lui, ca să nu mai vorbim de procesul construirii sale.

Evidențierea necesității principiilor din  NETWORK MARKETING  cade în sarcina descoperirii unui imperativ care se opune celor ipotetice prin caracterul lui necondiționat de nici o împrejurare.

Intr-un sistem dinamic, cum este sistemul NETWORK MARKETING, are loc o rediscutare a tuturor conceptelor şi evenimentelor, integrându-le în sistem în calitate de momente parțiale şi aflate în continuă devenire ale acestuia.

Metoda dialectică, pe care o utilizam in sistemul NETWORK MARKETING are în vedere trei pași, care încep cu afirmarea realității unui gând, cu evidențierea modului în care gândul afirmat își produce propriul contrar cu care intră în tensiune şi, în fine, cu reluarea pe un plan superior a tensiunii celor două gânduri într-o sinteză care poate fi începutul unui nou episod al aceleiași dialectici.

Devenirea în NETWORK MARKETING și autocunoașterea se întâmplă simultan, realizând trecerea de la nivelul minim al percepției sistemului la nivelul maxim al conștiinței culturale și de autorealizare a principiilor universale ale modelului.

In jurul sistemului NETWORK MARKETING, ca și în jurul tuturor sistemelor serioase, pot fi observate atacuri, uneori insistente și zgomotoase, care vin din partea unor interese partizane. Acestea creează un lobby alimentat de cei care caută să-și protejeze interesele de competitorii mai eficienți. Mulți delatori ai sistemului NETWORK MARKETING au încercat să submineze și să critice ideea forței determinante a acestui sistem, mizând pe forța ontologică a particularului și pe elemente accidentale sau chiar nesemnificative ale sistemului. Orice observator serios și imparțial ar descoperi cu ușurință subțirimea și chiar falsitatea argumentelor delatorilor. Puțini însă mai cutează astăzi să conteste valoarea NETWORK MARKETING-ului cu excepția celor neinformați, a celor care poartă interese meschine și a căutătorilor de nod în papură.

Poți trăi o viată întreagă fără a fi generos, poți trăi fără a merge la o expoziție de artă, poți trăi fără să citești, poți trăi fără să fii fost vreodată la un concert, poți trăi toată viața fără a-ți căuta menirea și legenda, poți trăi fără NETWORK MARKETING, dar ar fi păcat…

Ritmul descoperirilor tehnice și a progresului secolului al XXI a produs o filosofie din care emană o încredere necritică în viitor și în puterea inventivității umane de a produce o stare de bine generalizat și accesibil tuturor.

Liderii caută mereu noi moduri de aplicare a cunoștințelor teoretice pentru a eficientiza strategiile. Micile schimbări, ușor de pus în practică pot da rezultate incredibile. Trebuie să ne alăturam nenumăraților oameni care au decis să contribuie la protejarea mediului și la creșterea nivelului de trai.

Ne este mai ușor să ne supunem unor norme de conduita într-un anumit mediu, situație sau circumstanță atunci când acestea se pliază pe normele personale legate de ele. Media acționează ca un fel de „centru magnetic”, acest lucru însemnând că oamenii care deviază de la medie tind să fie atrași către ea, își schimbă activitățile pentru a fi mai aproape de normă, de mediocritate.  Asta e cauza eșecului în multe proiecte care aveau tot ce le trebuie pentru succes.

In NETWORK MARKETING  încercăm să scăpăm din capcana mediocrității convenabile, dar nu numai individual, ci chiar în grup. NETWORK MARKETING  ilustrează procesul fabricării bunăstării care este în același timp un proces de desăvârșire lăuntrică, un pelerinaj în propriul tău EU care este absolut necesar din când în când.

NETWORK MARKETING poate fi o cale spre câștigarea libertății și prosperității. Un lucru este cert, că nu vom ști dacă nu vom încerca.

Nu vă sfiiți să împărtăşiţi experienţele voastre cu ceilalţi, avem mereu de învăţat câte ceva din povestirile celorlalţi.

In proiectul nostru NetWin, ținem cont de toate acestea, avem recompense foarte bine gândite pentru a recompensa corect, în funcție de performanță, dar punem valorile, principiile și oamenii pe primul loc.

Dacă aveți vreo sugestie,  sau doar vreți să vorbim, aștept comentarii sau mesaje. Chiar m-aș bucura să știu că cineva a urmărit postarea și a înțeles mesajul … sau, și mai bine, că am putut fi de folos.

Mult succes și să auzim numai de bine. Dacă v-a plăcut nu uitați să distribuiți. Pentru a fi la curent cu noutățile nu uitați să vă abonați…

Mergeți și pe  https://www.oportunitati-afaceri.ro/

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *