Digitalizează Acum, Optimizează și Ajustează pe Parcurs

Digitalizează Acum, Optimizează și Ajustează pe Parcurs

Reinventează-te. Trage aer în piept, ia-o de la capăt! Digitalizarea este cuvântul cheie al momentului!

Ceea ce a urmat după ce am văzut prima dată planul de afacere de Network Marketing mi-a schimbat complet nu numai viața, ci și perspectiva. Cu o oră înainte aș fi jurat că sunt în paradigmă corectă, cu cea mai ascuțită versiune și o perspectivă suficient de ambițioasă a carierei. M-am înșelat.

Vremurile s-au schimbat, obiectivele ambițioase, cum este digitalizarea, cum este utilizarea științei rețelelor, cum este monetizarea social media, vin cu acumulări masive de sarcini noi și pun presiune pe toate zonele cheie ale modelului operațional. Este provocarea pe care o au multe afaceri astăzi. Despre reinventare în momentele cheie, despre soluțiile inovatoare pe care le găsim, extinderea e-Network Marketingului prin componenta de afiliere, iată o poveste oferită de viață, care numai acum câțiva ani părea SF.

Proiectul nou creat de Affiliate e-Network Marketing, pe care îl construim acum, are capabilități inovatoare, unice și scalabile. Avem un ritm bun, argumente și cifre solide. Discuțiile cu potențialii parteneri sau clienți decurg foarte bine digitalizat prin video conferințe, într-o atmosfera relaxată, cu întrebări și comentarii prietenoase, specifice evident culturii noastre organizaționale, dar bine țintite și întotdeauna cu un scop precis.

Uneori cifrele nu par să convingă suficient și se simte o reticență din partea unor invitați. Veniturile prognozate de noi ajung la sume interesante practic aproape pentru oricine, cu observația că nu sunt limitate și depind de eficiența fiecăruia.

Mesajul pe care îl transmitem în discuții vine pe un ton calm și optimist pentru că știm ce ofertă specială, scalabilă și unică avem. Cifrele noastre sunt intenționat mai mici decât cele potențiale sau cele pe care ni le dorim, dar o facem pentru că din experiență am văzut că sumele mari îi sperie pe oameni. Însă noi ne dorim parteneri ambițioși, cu visuri mari, dispuși să învețe să-și construiască proiecte cu potențial și impact mare și, de ce nu, globale.

De curând a venit adevărata bombă. Holdingul cu care lucrăm, care este liderul mondial al acestei industrii, a decis să vină cu o nouă platformă care să integreze afacerii de Network Marketing afilierea și facilități de digitalizare. Noua platformă a afacerii de Affiliate e-Network Marketing este inovatoare, rezolvă o problemă uriașă în piață, iar noi vedem potențialul ei semnificativ. Chiar dacă unii dintre noi nu cred că pot ajunge la venituri atât de mari, momentul de piață este bun, noul model de afacere este senzațional, trebuie doar apăsat pe accelerație și crescut repede. Viziunea și planul nostru de afaceri trebuiau refăcute, resetate. La acest nivel de previziune, gigantul american al acestei industrii a făcut și face în continuare o investiție imensă în noua platformă.

Pentru mine, acest punct este unul de reset. Gândisem clar în termeni prea mici, cu mentalitate mai degrabă locală, inadecvat pentru un model de afaceri care poate revoluționa o industrie. Este nevoie să ne reinventăm. Scalabilitatea este acolo, doar trebuie să o vedem și să o integrăm în strategie, în dezvoltarea platformei, în modelul de operare și toate astea în mare viteză. Este acel gen de moment când știi că ai instrumentul cu care poți cuceri întreaga lume, dar poate ai tendința să te uiți doar în curtea din spatele casei.

Scalabilitatea este o proprietate a unui sistem, a unei rețele sau a unui proces, proprietate care arată capacitatea acelui sistem de a suporta corect un volum mai mare de încărcare, sau de a permite mărirea sau extinderea sa folosind resurse cât mai puține.  Scalabilitatea este abilitatea de a crește atunci când adaugi resurse. Scalabilitatea de dorit este posibilitatea de a crește mult adăugând resurse puține. De exemplu, o rețea în care funcționează efecte de rețea, este o rețea scalabilă. Noua platformă a adus scalabilitatea afacerii de Affiliate e-Network Marketing la un nivel pe care în Network Marketing nici nu puteam să-l sperăm. Afilierea adăugată afacerii a adus un plus esențial de scalabilitate.

Până la apariția acestei noi platforme și a noului model de afacere, doar o fracțiune din potențialul afacerii era vizibil. Acest proiect inovativ are însă nevoie de o reinventare. Succesul este legat de diferențiere, de inovație prin soluții care să rezolve probleme noi sau să rezolve mai bine probleme cunoscute. Reinventarea continuă este un factor de igienă și terapie pentru business, într-o lume globală super conectată, unde accesul clienților la produse și servicii este mai facil și mai transparent decât oricând, iar barierele de intrare tind uneori spre zero.

În realitate, reinventarea ca atare nu va fi suficientă. La întâlnirea din Dubai de la LTS am primit informații și idei de reinventare, sub o formulă pe care unii dintre noi nu erau pregătiți să o ia în calcul. Desigur că cei care am pornit pe acest drum al reinventării, avem de depășit o serie complexă de provocări legate de managementul operațional și de eficiență. Aceia dintre noi care au focusul fixat pe profit, nu realizează importanța momentului și necesitatea schimbărilor nu întotdeauna comode și care poate limita pentru moment timpul alocat obținerii profitului. Si astfel ratează urcarea în noul expres care va duce la profituri mult mai mari, cu efort mai mic și mai rapide. Nu avem în acest moment luxul timpului și iată că automatizăm în ritm rapid prin digitalizare proiectul, tocmai pentru a nu sacrifica focusul pe inovație și eficiență.

Obiectivele ambițioase vin cu acumulări masive de sarcini și pun presiune pe toate zonele cheie ale modelului operațional. Sunt zeci de puncte critice unde pot apărea probleme, vulnerabilități. Majoritatea companiilor suferă de această supra încărcare operațională, cu o pleiadă de procese intensive ca efort, cu schimbări de paradigmă, unele poate aparent non core-business, dar necesare, care par că sabotează profitul, agilitatea și competitivitatea. Și astfel, pentru unii dintre noi, nevoia de inovare se transformă într-o dorință, iar mai apoi într-o activitate “nice to have” pentru când va fi timp. Adică niciodată.

Reinventarea continuă este esențială, însă nu se întâmplă peste noapte. Vine cu o anumită ciclicitate. Ea cere focus și timp, pe care unii dintre noi cred că nu îl au. Întrebarea este însă dacă merită făcut efortul, eventual prin schimbarea unor priorități pentru o perioadă de timp. Automatizarea de tip digital este o soluție la îndemână de a te degreva de povara sarcinilor repetitive și de a avea succesul la un click distanță. Oferă șansa unică de a elibera resursele umane atât de valoroase și a le folosi în zone critice, strategice. Utilizarea științei rețelelor reașază modelul pe baze științifice mult mai eficiente.

Automatizarea digitală preia din activitățile pe care le facem. Doar că le fac mai repede, mai bine și fără oprire. Este o oportunitate nu doar pentru eficientizarea business-ului dar și prin prisma șansei pe care o oferă, aceea de a elibera resursele umane atât de valoroase și a le folosi în zone mai critice, mai strategice. Succesul nu este niciodată garantat, dar astfel putem crește șansele semnificativ în favoarea noastră.

Implementările digitale sunt acum accesibile tuturor, indiferent de pregătire, iar în următorii ani vor exista diferențe tot mai mari între networkingul automatizat și scalabil și cel “manual”, iar perspectiva celor din urmă nu arată roz, întrucât va exista mereu această povară din punct de vedere al productivității și competitivității. Pe principiul “automate now, customize later” este important să pornești și să profiți rapid de beneficiile automatizării și digitalizării, căci optimizările și ajustările se vor face pe parcurs. Afacerile viitorului vor fi cele digitalizate și așezate pe baze științifice. Desigur nu toată lumea înțelege aceste tendințe, dar pentru cei care le înțeleg și se adaptează din mers, ăsta e un mare avantaj competitiv.

Cum decide fiecare partener să își investească extra capacitatea de timp și resurse ține de priorități, de obiective și de intimitatea strategiei. Vestea bună este că probabil primul pas spre reinventare începe cu automatizarea proceselor din business, utilizarea social media și orientarea spre obținerea de efecte de rețea. Iar la final, avem o afacere reinventată.

Reinventează-te. Trage aer în piept, ia-o de la capăt! Digitalizarea este cuvântul cheie al momentului!

5 principii fundamentale care garantează succesul

5 principii fundamentale care garantează succesul

„Secretul succesului este de a face un lucru obișnuit neobișnuit de bine.” – John D. Rockefeller Jr.

Te-ai trezit vreodată fie minunându-te de succesul altcuiva, fie întrebându-te de ce nu a venit încă timpul succesului tău?

Poate ți-ai spus că ai dat tot ce ai putut pentru proiectul cel nou. Poate că ți-ai pierdut interesul pentru afacerea ta. Sau, poate crezi ca universul îți dă semne doar să renunți după câteva eșecuri. Uneori ne întrebăm dacă succesul chiar este pentru noi.

Această postare va discuta cele cinci principii fundamentale care garantează succesul. Atunci când sunt aplicate din toată inima, acestea vă asigură succesul în orice doriți să realizați.

Iată cele 5 principii fundamentale care garantează succesul

  1. Permiteți obiceiurilor bune să vă conducă viața
  2. Dezvoltați perseverența necondiționată
  3. Trăiește fiecare zi ca și cum ar fi decisiva
  4. Devino o versiune mai bună a ta in fiecare zi
  5. Acționează

 

  1. Permite obiceiurilor bune să îți conducă viața

Știm cu toții că a lua pauze dese când lucrezi la obiectivele tale este o rețetă pentru dezastru, la fel cum știm că sarcinile care ne pierd timpul, cum ar fi timpul inutil de lung petrecut cu decizia cu privire la cea mai bună paletă de culori pentru site-ul tău web, nu te vor aduce mai aproape rezultatele reale.

Dacă vrei să reușești în afaceri sau în orice alt obiectiv pe care ți l-ai stabilit, mai întâi trebuie să dezvolți obiceiuri bune. Obiceiurile bune sunt cheia succesului în orice aventură. Ele ne ajută să rămânem concentrați și consecvenți în eforturile noastre, ceea ce este esențial atunci când lucrăm pentru atingerea unui obiectiv.

Poți dezvolta obiceiuri adecvate pentru a atinge succesul doar luând în considerare pe deplin ceea ce îți propui să realizezi și să evaluezi ceea ce faci în prezent în căutarea succesului.

Decide ce este esențial pentru ați atinge obiectivele și începe să dezvolți obiceiuri care să se producă în cele din urmă pe pilotul automat fără să vă gândiți în mod conștient la ele. Câteva exemple de obiceiuri bune includ:

  • Activitate regulată și perseverentă
  • Consumul de produse ecologice si biodegradabile, de la producători siguri, alimente sănătoase
  • Citirea cărților de dezvoltare personală
  •  Meditând sau exersând controlul mental
  • Planificarea și stabilirea obiectivelor

Acestea sunt doar câteva exemple, dar ideea este că obiceiurile bune te vor ajuta să rămâi pe drumul cel bun și să te concentrezi asupra obiectivelor tale, ceea ce este esențial pentru atingerea succesului.

2. Dezvolta-ti perseverența necondiționată

Persistența este de importanță majoră. E de pus în partea de sus a listei. Persistența este fundația, structura și adezivul pentru succesul tău final.

Să recunoaștem – viața este plină de provocări atât pe partea de afaceri cât și personale. Fie suntem loviți cu zeci de nu-uri, nu avem suficientă finanțare pentru a ne finanța afacerile, fie putem subestima cantitatea de marketing și de muncă necesare pentru obținerea de tracțiune pentru un nou proiect sau o nouă abordare a unuia mai vechi.

În astfel de momente, avem două opțiuni: să ne retragem sau să stăruim.

Este uimitor cât de mulți oameni aleg să se retragă; la suprafață, e greu să dai vina pe ei. Nimănui nu-i place eșecul și acesta poate fi simțit ca o pedeapsă de fiecare dată când ne lovim de un zid aparent de netrecut. Sau atunci când cineva ne spune că nu avem impulsul necesar pentru proiectul sau că afacerea ta crește într-un ritm de melc.

De multe ori nu ne acordăm suficient timp pentru a îndura aceste vremuri dificile, fără să ne dăm seama că suntem de obicei la doar trei metri sau la câteva click-uri de succes. Roma nu a fost construită într-o zi, iar bogații nu s-au îmbogățit peste noapte. Bogățiile lor au venit după o muncă migăloasă din culise pe care cei mai mulți nu au avut ocazia să o vadă întâmplându-se.

Atâta timp cât afacerea ta este solidă și există o cerere pentru ceea ce oferă, este imperativ să te străduiești să păstrezi un sentiment permanent de persistență. Persistența este cea care te va duce inevitabil peste greutăți și te va face să intri în rândul poveștilor de succes și al legendelor.

Alternativa este neîmplinirea, nemulțumirea și regretul. Nu lăsați emoțiile de moment și procesul de măcinare lentă să vă oprească să mergeți mai departe. Dacă trebuie să avansezi în lacrimi, fă asta. Vei descoperi curând că lacrimile tale de tristețe se transformă în lacrimi de bucurie pe măsură ce rezultatele pozitive încep să prindă contur și să blocheze orice gând despre durerea pe care ai suferit-o cândva pentru a ajunge acolo unde acum stai cu mândrie.

  1. Trăiește fiecare zi ca și cum ar fi decisiva

Mulți dintre noi suntem prinși să ne îngrijorăm de lucrurile care s-ar fi putut întâmpla ieri sau de ceea ce s-ar putea întâmpla mâine, mai degrabă decât să trăim în prezent. Pentru a atinge succesul antreprenorial, trebuie să ne concentrăm energia pe ceea ce putem controla – fiecare moment din prezent.

În timp ce trebuie să faceți planuri pentru viitor, nu ar trebui să vă faceți griji cu privire la ceea ce se află în viitor. Concentrează-ti energia pe îndeplinirea sarcinilor de astăzi care îți cresc șansele pentru rezultate pozitive mâine. Dacă te gândești la numărul de conversii pe care le vei primi într-o campanie pe social media pe care intenționezi să o lansezi mâine, nu îți va face bine.

În schimb, faceți tot posibilul pentru a vă asigura că aveți textul corect de titlu, apelul la acțiune, pagina de destinație configurată etc., pentru a vă oferi cel mai bun avantaj. Toate celelalte vor veni de la sine exact așa cum trebuie, dacă depui cel mai bun efort și acționezi ca și cum ar fi ultima șansă de a face tot posibilul.

Nu lăsa frica, amânarea sau îndoiala să-ți perturbe progresul. Renunță la gândurile care-ți copleșesc mintea despre ceea ce ai greșit astăzi sau despre ceea ce ar putea merge prost mâine și, în schimb, dă azi cea mai bună versiune a ta, ca și cum nu vei mai avea o altă șansă de a face acest lucru.

  1. Devino zilnic o versiune mai bună a TA

Auto-îmbunătățirea este o altă cheie fundamentală a succesului. Există întotdeauna mai multe de învățat și noi modalități de a îmbunătăți în viață. Ar trebui să stabilești un standard pentru creșterea ta. Sigur, este posibil să crezi că ai atins apogeul sau că nu mai este nimic de învățat.

Dar poate că, în acest timp, au fost implementate noi tehnologii, sisteme sau tehnici pentru a-ți îmbunătăți abilitățile și producția. Nu vei ști niciodată dacă nu urmărești în mod constant să devii o versiune mai bună a ta. Pe scurt, ar trebui să urmărești să faci din auto-îmbunătățire o parte din ce în ce mai mare a vieții tale, fără a limita cât de departe puteți merge.

  1. Acționează

Paralizia de supra-analiză este un ucigaș al productivității. Petreceți mai puțin timp analizând cum să faceți ceva și petreceți mai mult timp făcând-o. Amânarea și prea multă studiere fără practică poate schilodi succesul tău. Aceasta poate duce la inacțiune sau la mai multe vise, mai degrabă decât de a le duce în realitate. Acțiunea este cea care generează rezultate și îți permite să înveți cum să-ți îmbunătățești rapid performanța și să-ți atingi obiectivele mai repede. Așa că ridică-te și intră în viteză!

Concluzie

Principiile de mai sus pot părea simple și explicative, dar puțini oameni le exercită. Succesul este garantat, dacă te angajezi agresiv în activitate și reziști la gândul de a renunța.

Afiliere și e-Marketing în Rețea – afacerea secolului 21

Afiliere și e-Marketing în Rețea – afacerea secolului 21

Afacerea de Afiliere și e-Marketing în Rețea este perfect poziționată pentru a fi afacerea secolului 21 și este un domeniu în continuă dezvoltare pe plan internațional.

Elementele esențiale care fac această industrie atât de atractivă sunt:

  • educația pe care companiile de Afiliere și e-Marketing în Rețea o oferă,
  • oportunitățile și câștigurile pe care le poți avea dacă alegi să activezi în această industrie într-un mod profesionist,
  • riscurile aproape inexistente în cazul în care afacerea ta nu funcționează.

O companie de Afiliere și e-Marketing în Rețea care se respectă oferă traininguri pentru a înțelege corect conceptele și cum să îți dezvolți echipa, te învață să fii un lider și te ajută în dezvoltarea ta personală și profesională, punându-ți la dispoziție și un mentor, care a trecut peste etapele pe care și tu trebuie să le parcurgi.

În general, oamenii aleg Afilierea și e-Marketingul în Rețea pentru că s-au săturat să lucreze în corporații, pentru că au visuri mărețe, pentru că vor să fie antreprenori, vor flexibilitate, vor libertate, vor câștiguri mari pe baza performanțelor și nu a considerațiilor șefului, vor să fie lideri, să aibă un impact în societate, vor să formeze oameni, vor să călătorească, vor mai mult timp pentru ei și pentru familie și vor să simtă că fac parte dintr-o mare “familie” globală.

Această afacere va continua să se dezvolte, pentru că există diversitate, pentru că oferă libertatea de a lucra de oriunde, pentru că majoritatea companiilor oferă, pe lângă câștiguri și multiple beneficii (călătorii, reduceri, cotă-parte din profit, moștenire pentru copii, etc.), pentru că nu contează vârsta și educația avută și fiecare persoană are șanse egale ca toți ceilalți din companie.

Această afacere va continua să se dezvolte, pentru că este rezilientă și scalabilă. Va continua să se dezvolte pentru că efectele de rețea sunt ușor de declanșat.  Va continua să se dezvolte pentru că în acest moment, cel puțin in cazul nostru, este fundamentată pe știința rețelelor, depășind astfel perioada empirismului.

Succesul se datorează în principal efectului de rețea

Succesul se datorează în principal efectului de rețea. Cu toate acestea, nu există un singur efect de rețea, ci multe. Fiecare dintre ele joacă un rol în valoarea unei anumite companii sau a unui anumit proiect.

Dacă înțelegeți care este puterea efectului de rețea, veți putea vedea Network Marketingul într-o lumină complet diferită decât înainte.

Deseori ne scapă faptul că însăşi existenţa noastră biologică  şi modul nostru de viaţă sunt determinate de reţele. Viaţa noastră socială este alcătuită din persoanele pe care le ştim şi cu care interacţionăm, ceea ce reprezintă o mare reţea socială şi profesională.

Suntem conectaţi cu indivizii cu care comunicăm, cu care lucrăm, cu membrii familiei şi aşa mai departe. Existenţa noastră biologică este determinată și de moleculele din celulele noastre care interacţionează între ele prin reacţii fizico-chimice, iar viaţa nu este determinată doar un amestec de chimicale, ci şi abilitatea chimicalelor de a interacţiona între ele pentru a crea activitate celulară şi ceea ce înţelegem noi ca viaţă.

De asemenea, comunicarea noastră este determinată de reţele, precum internetul, World Wide Web-ul care ne oferă acces la informaţie. Capacitatea noastră de a accesa internetul este legată de curentul electric, care reprezintă o altă reţea care ne este oferită. Astfel, într-un fel nevăzut de noi, tot ceea ce facem zilnic, este determinat în mod profund de reţelele care sunt parte a unor lucruri dar şi de reţelele care sunt parte din noi.

https://s9.ro/1j5w

 

Rețeaua socială globală

Rețeaua socială globală

Fiecare dintre noi este parte a unei aglomerări uriașe, de care nimeni nu poate sta separat: rețeaua socială globală. Desigur că nu cunoaștem personal pe toți oamenii de pe glob, dar, în mod sigur, există un traseu între oricare două persoane din această rețea uriașă de oameni.

Oricine are nevoie de doar o singură legătură pentru a fi conectat. Unu este pragul. Teoria rețelelor ne spune că, pe măsură ce numărul mediu de legături pentru un nod crește peste unu, numărul nodurilor lăsate pe dinafara aglomerării scade exponențial. Adică, cu cât adăugăm mai multe legături, cu atât este mai greu de găsit un nod izolat. Natura nu-și asumă riscul de a sta prea aproape de prag. Din contră, natura îl depășește cu vârf și îndesat.

Rețelele din jurul nostru nu sunt doar niște simple țesături rare, ci au o densitate din care aproape nimic nu poate scăpa și prin care fiecare nod este accesibil.

Acesta este și motivul pentru care mesajul Apostolului Pavel a ajuns la persoane pe care nu le-a întâlnit niciodată.

DUBITO ERGO COGITO, COGITO ERGO SUM. SUM ERGO DEUS EST

error: Content is protected !!